Producent: Raks Sp. z o.o.
RAKSSQL - Małe i Średnie Firmy
Pakiet RAKSSQL dla Małych i Średnich Firm przeznaczony jest dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych. Składa się z kilkunastu modułów, które mogą funkcjonować samodzielnie lub w całości - tworząc jeden system. Zapewnia to możliwość pracy jednostanowiskowej lub pracy w sieci, w tym również pracy zdalnej przez Internet. System jest narzędziem rejestrującym wszystkie zdarzenia gospodarcze, zachodzące w firmie oraz pokazującym pełny obraz jej działalności operacyjnej i finansowej, a działając na jednej wspólnej bazie danych, integruje informacje w obrębie całego przedsiębiorstwa.
RAKSSQL jest w pełni zintegrowanym systemem wspomagającym zarządzanie przedsiębiorstwem. Program wspomaga zarządzanie firmy w obszarze księgowości i finansów, sprzedaży i gospodarki magazynowej, kadr i płac oraz produkcji.
RAKSSQL - Biura Rachunkowe
Satysfakcja klientów decyduje o sukcesie Biura Rachunkowego. Od ponad 20 lat firma Raks tworzy oprogramowanie finansowo-księgowe i doskonale zna specyfikę pracy Biura Rachunkowego, dlatego stworzyli system, który sprawi, że zawsze będziesz w stanie udzielić wyczerpujących informacji swoim klientom niezależnie czy obsługujesz 5, 50 czy 500 firm. Program wyposażony został w wiele unikalnych funkcji (m.in. automaty księgowe, klucze podziałowe, monitoring pracy księgowych, zdalny dostęp), które wymiernie usprawnią pracę i pozwolą efektywniej zarządzać pracownikami biura rachunkowego.
Aplikacja składa się z kilkunastu modułów, które mogą funkcjonować samodzielnie lub w całości tworząc jeden system. Jego elementy można dowolnie konfigurować w zależności od wielkości i potrzeb biura. Program współpracuje z bankowymi systemami rozliczeniowymi Home Banking, automatycznie generuje dokumenty zgłoszeniowe i rozliczeniowe do urzędów skarbowych i ZUS współpracując z programem Płatnik.
Z programów RAKS korzysta obecnie około 700 biur rachunkowych, w tym m.in. Stowarzyszenie Księgowych w Polsce.

Aby wypróbować program RAKS SQL pobierz program oraz licencję testową z menu po prawej i zainstaluj go.
Aby skorzystać z samouczka dla początkujących kliknij ten link : Samouczek RAKS SQL
|
Moduły
Finanse i Księgowość
- Moduł Księga Handlowa stanowi kompletny i w pełni zintegrowany system księgowy, stworzony do prowadzenia pełnej księgowości firm: prywatnych, państwowych, spółdzielni, fundacji i organizacji non profit. Realizuje wszystkie operacje księgowe, począwszy od tworzenia planu kont i łatwego księgowania dokumentów, poprzez rozrachunki i rozliczenia, aż po automatyczne sporządzanie pełnej tabeli bilansowej i rachunku zysków i strat, deklaracji oraz różnego rodzaju zestawienia i raporty. Aplikacja może funkcjonować samodzielnie lub w połączeniu z pozostałymi modułami RAKSSQL tworząc jedną całość. Program współpracuje z bankowymi systemami rozliczeniowymi Home Banking, automatycznie generuje dokumenty zgłoszeniowe i rozliczeniowe do urzędów skarbowych i ZUS.
Sprzedaż i Magazyn
- Moduł Sprzedaż i Magazyn to kompletny i zintegrowany system do szeroko pojętej obsługi sprzedaży i magazynu w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych. Pozwala na zautomatyzowanie procesów: obsługi sprzedaży, zamówień, magazynu, płatności i rozliczeń z kontrahentami. Program współpracuje z urządzeniami fiskalnymi, czytnikami kodów, kolektorami danych i innymi urządzeniami zewnętrznymi. Możliwość pełnej wymiany danych zapewnia automatyczną współpracę z pozostałymi modułami systemu RAKSSQL np. księgowością czy sklepem internetowym.
E-commerce
- Moduł E-sklep jest rozwiązaniem stworzonym dla firm, które chcą prowadzić efektywną sprzedaż za pośrednictwem Internetu. Jest to profesjonalny system handlu on-line, oferujący pełen zakres niezbędnych funkcjonalności potrzebnych do skutecznej sprzedaży oraz zapewniający pełną integrację z pozostałymi elementami systemu RAKSSQL. Dzięki integracji, informacje o produktach, zamówieniach i klientach są automatycznie przesyłane z E-sklepu do systemu RAKSSQL. Komfort obsługi podnosi podawana w czasie rzeczywistym i automatycznie aktualizowana informacja o produktach oraz szybka obsługa zamówień. Rozbudowując procesy handlowe o funkcje E-sklepu, firma może w prosty sposób zwiększyć przychody i zadowolenie swoich klientów, przy minimalnych kosztach sprzedaży.
Produkcja
- Moduł usprawnia proces produkcyjny, automatyzując zdarzenia związane z jego poszczególnymi etapami oraz dostarcza szczegółowych informacji dotyczących produkcji: planowanej, będącej w toku i wykonanej.
Kadry i Płace
- Program łączy wszystkie aspekty zarządzania kadrami i rozliczania płac w kompleksowym rozwiązaniu do zarządzania kapitałem ludzkim w firmie.
- Usprawnia prowadzenie kadr i rachubę płac, zapobiegając ewentualnym pomyłkom.
- Pozwala zawsze na czas przygotować potrzebne dokumenty i rozliczenia.
- W pełni współpracuje z najnowszą wersją programu Płatnik, systemami home banking i e-deklaracje.
- Zawsze dostosowany do obowiązujących przepisów prawnych.
CRM
- Moduł integruje działania w zakresie sprzedaży, realizacji zamówień oraz oferowania usług. Koordynuje i jednoczy wszystkie etapy interakcji z konsumentem. Dzięki ciągłemu pozyskiwaniu i odpowiedniemu wykorzystaniu informacji dostępnych w całym systemie, pomaga zbudować lojalność oraz zdefiniować "wartość" każdego klienta.
- Zautomatyzowane i elastyczne zasady przepływu informacji w procesach sprzedaży i obsługi klienta odciążają pracowników od czasochłonnych czynności. Odpowiednie narzędzia i pełna informacja pozwala skoncentrować się na efektywnej sprzedaży oraz dostarczaniu wysokiej jakości obsługi klienta.
|